Tuesday, February 24, 2015

Mijn Fashionweek 2015

Mijn Fashionweek 2015

Fashionweek

Iedereen heeft een beeld in zijn hoofd over een catwalk.
Of je nou naar Project Runway kijkt of naar American next top model, de catwalk kent iedereen.

Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik 8 jaar geleden in New York op vakantie was.

Daar stond ik dan op Fashion Avenu. Overal waar je keek stonden tenten met daarop grote teksten fashionweek!
Dat moment daar. Dat was mijn moment dat ik wist dat ik een keer b ij zo een show aanwezig wilde zijn.

Niet denkend dat ik acht jaar later, in Amsterdam zou zijn op de Fashionweek.
Voor sommigen mensen stelt het weinig voor, of is het dagelijkse business.
Maar voor mij was Fashionweek een meisjes droom.

Aangekomen met mijn eigen auto bij Q park tegenover de Westergasfabriek werden we als royalty vervoerd naar Westergas.

We werden vervoerd in de luxe nieuwe Mercedes van Mercedes Benz Fashion Week natuurlijk.




Daar was ik dan, mijn Fashionweek.
Het was alles zoals ik me het had ingebeeld en veel meer.
Iedereen was gezellig, er liepen overal camera crews rond en overal waar je keek waren er fotografen.



Uiteindelijk was het show time! Spijkers en Spijkers de show van de tweeling zusters Truus en Riet Spijkers.
Net als op tv, maar dan echt. De beleving was tastbaar geworden.








De kleding was prachtig, ik heb genoten, en na ongeveer 15 minuten was het alweer voorbij.

Weer eentje die van mijn bucket list af mag.

Ik heb een fantastische avond gehad!

XoXo
























No comments:

Post a Comment